אחד האסימונים שנפלו לי בעקבות כנס המאסטרמיינד הראשון במאי היה שהמאסטרמיינד הוא הרבה יותר "גדול" ממה שקודם חשבתי! אני תוהה למה לקח לי יותר מ 5 שנים להבין זאת… אבל פתאום ראיתי כיצד והיכן המאסטרמיינד יכול "לפתוח", להעצים, ל"התניע" ולהפרות כל- כך הרבה אנשים במצבים שונים ומגוונים. המאסטרמיינד כדרך של גיבוש והנעה לחשיבה ואנרגיה בקבוצה זה דבר אחד וחשוב; אך המאסטרמיינד כ"טכנולוגיה" ופלטפורמה שיכולה לתרום היכן שאנשים עובדים או נמצאים לבד וחסר להם  את ה"מנוע" הזה של "חשיבה ביחד" על מנת "להניע ולהגיע", זה דבר קצת אחר- השמיים הם הגבול!

אני מוצא שהעולם שלנו פשוט דל בהזדמנויות שבהן אנשים  יכולים לדבר אחד עם השני, ללא אגו, במרחב ביטחון, ללא שיפוט  אשר אחד  מקשיב "לטובת השני". אנחנו מניחים, לא בצדק, שאנשים מדברים רק "בשביל עצמם" ועל מנת "לקבל" משהו. זה כמובן קיים אבל כחנו את כוחה של נתינה ומה שהוא עושה לא רק למקבל אלא לנותן!

בשבועות האחרונים, אני פשוט מתרגש כאשר אני חווה שכמעט בכל כוון שאני רק מסתכל , מתחבר לי המאסטרמיינד ככלי מפרה ו"מתניע". בשיחותיי עם אנשים- רובם אך לא כולם אנשי עסקים ומנהלים-  מייד מבחינים כולנו בפוטנציאל  של המאסטרמיינד בתחומים שונים:

  • כנסים- היכן שאנשים נפגשים ללמוד, לעדכן ולהתעדכן.
  • ארגונים ואיגודים: בנקים, ביטוח, עורכי-דין, רואי חשבון, חברות הייטק, ביטחון,  חברות ייבוא, בין     היתר.
  • חינוך, קהילה, ייעוץ, השכלה, אומנויות, בין היתר.

הפוטנציאל מתחיל במשפט המפורסם: אנשים העוזרים זה לזה להצליח – עוזרים לעצמם להצליח יותר!

והיכן הוא נגמר?

The Sky is the limit!?

מרגש…

